Vaše naročilo

1x Sony torbica PRO2 TPU Xperia XA prozorno črna

13,49€
  • * vse cene vključujejo DDV

Takojšnje plačilo

13,49

  • Skupni mesečni strošek 0,00€

  • Takojšnje plačilo 13,49€

Sony

Sony torbica PRO2 TPU Xperia XA prozorno črna

Sony PRO-2 Gel ovitek je zasnovan iz ultra lahkih, visokokvalitetnih materialov, katerih namen je popolna zaščita vašega pametnega telefona Xperia XA. Struktura ovitka je sestavljena iz dveh delov, in sicer prozornega dela in črnega dela. Bistvena prednost take strukture je, da omogoča absorbiranje šokov, kot so padci in udarci. Ovitek je namenjen Sony Xperia XA pametnemu telefonu in je dizajniran tako, da se popolnoma prilega vaši roki.
Zaradi prozornega dizajna je vaš telefon vedno viden. Z namestitvijo ovitka niso okrnjene nobene funkcije telefona.

1

14.99€

13

,49€  

Pogosta vprašanja


Ali lahko naredim preusmeritev klicev stacionarnega telefona na mobilno telefonsko številko? Kako se to izvede?

Lahko se naredi. V primeru, da preusmeriš na mobilno telefonsko številko se storitev zaračunava po veljavnem ceniku operaterja, ki ga imaš.

Kaj pomeni priključnina že vzpostavljenega , vendar neaktivnega priključka?

Priključnina ob aktivaciji že vzpostavljenega, vendar neaktivnega priključka: priključnina vključuje (glede na naročeno storitev): prihod tehnika na lokacijo naročnikovega priključka,material za...

Ali lahko spremenim stacionarno telefonsko številko?

Lahko. Za spremembo telefonske številke morate poslati dopis na naslov Telemach d.o.o., Cesta Ljubljanske brigade 21, 1000 Ljubljana, ali preko elektronskega naslova info@telemach.si. Zahteva za...

Kje lahko preverim možnosti priklopa storitev na mojem naslovu?

Za pregled možnosti priklopa vas vabimo, da nas pokličete na našo brezplačno telefonsko številko 080 22 88, nam pišete na info@telemach.si ali stopite v stik preko spletnega klepeta. Da bi...

Zakaj potrebujem davčno številko?

Za ustrezno identifikacijo v okviru podatkov, predvidenih v naročniški pogodbi, je naročnik dolžan navesti svojo davčno številko. Ob vaši zahtevi za posredovanje podatkov o prometu ali drugih...

S katerim dnem začne veljati naročniška pogodba?

Naročniška pogodba začne veljati z dnem, ko sta kumulativno izpolnjena naslednja pogoja:• naročniško pogodbo podpišeta obe pogodbeni stranki in• izpolnjene so pravne in tehnične predpostavke za...

Kaj pomeni priključnina ob aktivaciji že vzpostavljenega priključka?

Priključnina ob prvi vzpostavitvi priključka: vključuje vzpostavitev povezave med omrežjem Telemach in hišno predajno točko naročnika, če za to obstajajo tehnične možnosti. V ta okvir sodi tudi...

Ali se prenos stacionarne telefonske številke zaračuna?

Postopek prenosa telefonske številke od obstoječega ponudnika telefonije v naše omrežje, uredimo brezplačno. V primeru prenosa telefonske številke iz našega omrežja k drugemu operaterju, se prenos...

Ali je možna blokada klicev?

Blokada izhodnih klicev je možna za klice v omrežje 090, tujino in mobilna omrežja.  Za blokado klicev morate izpolniti obrazec, ki ga najdete na povezavi:...

Kako naj uredim objavo številke v telefonskem imeniku ali njeno odjavo?

Če želite telefonsko številko objaviti ali odjaviti iz telefonskega imenika, morate izpolniti obrazec, ki ga najdete na povezavi: http://info.telemach.si/pdf/ObjavaVimeniku.pdf.Ustrezno izpolnjen...

POMOČ

STOPITE V STIK Z NAMI

Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.

KLIC

Za vas smo na voljo 24 ur na dan na brezplačni številki 080 22 88.

PRODAJNA MESTA

Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje prodajno mesto.

E-POŠTA

Pošljite nam sporočilo na naslov info@telemach.si

Loading...