Pogosta vprašanja


Kaj je kabelski internet?

Kabelski internet je storitev, ki vam omogoča, da do interneta dostopate preko kabelske infrastrukture, ki se uporablja zlasti za prenos televizijskih programov.

Kje je možen kabelski internet?

Dostop do interneta preko Telemachovega kabelskega omrežja je možen znotraj območja, ki ga pokriva Telemach in sicer v objektih, ki imajo prenovljeno kabelsko napeljavo.

Kakšna je hitrost in ali je to sigurno hitrost, ki jo dosežem?

Hitrost je odvisna od paketa, ki ste ga izbrali. Hitrost prenosa podatkov iz interneta je odvisna od veliko dejavnikov. Predvsem pa od pasovne širine, preko katerih so vključene naprave (internet...

Ali imam lahko priključenih več računalnikov?

Da. Z uporabo usmerjevalnika lahko priklopite več računalnikov na en modem.

Ali lahko dobim dodatni poštni predal?

Že pri prvem priklopu vam je dodeljen poštni predal z naslovom, kot na primer ime.priimek@telemach.net. Podatke zanj vam izroči tehnik, ko vam pride uredit priključek za internet.Vsak naročnik...

Kdo lahko postane uporabnik kabelskega interneta?

Uporabniki kabelskega interneta lahko postanejo vsi naročniki na Telemachovo televizijo.

Ali je priključek na kabelsko televizijo (KTV) pogoj za kabelski internet?

Da. Iz tehničnih razlogov vam ne moremo nuditi samo internetnega priključka. Internet ponujamo na aktivnem priključku digitalne televizije in preko Telekomovega ADSL in optičnega omrežja v sklopu...

Kaj je IP?

IP pomeni internet protokol; IP številka je unikatna številka, s katero se vsak računalnik izkazuje v internet mreži. Računalnik jo mora nujno imeti za dostop do interneta. Ob prijavi jo...

Ali modem lahko kupim tudi drugje in kakšen modem potrebujem?

Ne. Vso potrebno opremo zagotovi Telemach.

Kakšen je postopek za spremembo hitrosti internetnega paketa?

Spremembo paketa lahko uredite preko spletnega naročila (Naroči zdaj), spletnega klepeta, elektronske pošte info@telemach.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 88.

POMOČ

STOPITE V STIK Z NAMI

Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.

KLIC

Za vas smo na voljo 24 ur na dan na brezplačni številki 080 22 88.

PRODAJNA MESTA

Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje prodajno mesto.

E-POŠTA

Pošljite nam sporočilo na naslov info@telemach.si