Podatkovni šok« v mobilnih paketih VEČ in nove najvišje hitrosti v Telemachovem mobilnem omrežju

V Telemachu uspešno nadgrajujejo svoje mobilno omrežje četrte generacije (LTE) z uvajanjem LTE-A tehnologije. Hitrosti do 150 Mbps ter povečan doseg in kapacitete LTE omrežja pa bodo uporabniki od 1. maja preizkušali s prenovljenimi mobilnimi paketi VEČ. Ti prinašajo izjemno povečanje količine prenosa podatkov tudi do 50 GB, obenem pa Telemach še pred uveljavitvijo evropske regulative omogoča neomejeno število pogovornih minut in SMS sporočil v državah EU. Svetovni popotniki pa bodo po vsem svetu neomejeno in brezplačno surfali s storitvijo UNIFI TRAVEL.

Ljubljana, 12. april 2017 – V Telemachu so z željo po zagotavljanju še višjih hitrosti prenosa podatkov konec marca uspešno zaključili s prvo fazo nadgradnje mobilnega omrežja LTE in omrežja 3G, pri kateri so uporabili pridobljena frekvenčna spektra 1800 Mhz in 2100 Mhz. Uporabniki Telemachovih mobilnih storitev lahko zaradi dodatnih kapacitet, ki jih omogoča združevanje spektrov z uvajanjem tehnologije LTE-A (LTE – Advanced), odslej v omrežju LTE z mobilnim prenosom podatkov dosegajo hitrosti tudi do 150 Mbps v smeri proti uporabniku . V mestnih središčih sta doseg in kapaciteta omrežja LTE še dodatno povečana, kar zagotavlja nemoteno zmogljivost omrežja tudi pri velikem številu uporabnikov. Za uporabnike to pomeni stalne višje hitrosti in brezskrbno uporabo podatkovnega prenosa. Nadgradnja in širitev pokritosti Telemachovo LTE omrežje uvršča v razred najzmogljivejših mobilnih omrežij v Sloveniji, saj zaradi zagotovljenih prostih kapacitet prenos podatkov ni oviran in je posledično hitrejši.

Investicije v dodatne frekvence, ki so bile pridobljene v letu 2016, in najsodobnejša SRAN tehnologija so omogočile spremembe ter razvoj omrežja, kar sovpada s potrebami in pričakovanji uporabnikov. S tem v Telemachu sledijo svojemu poslanstvu zagotavljanja sodobnih in učinkovitih rešitev, ki uporabnikom omogočajo nemoteno komuniciranje ter spremljanje vsebin - kjerkoli in kadarkoli.

S 1. majem šokantno veliko prenosa podatkov in osvobojena mobilna telefonija po svetu

Telemach tako za obstoječe kot nove naročnike mobilnih storitev od začetka maja pripravlja »podatkovni šok«, s čimer bodo uporabniki nemudoma začutili nove hitrosti, ki jih prinaša nadgrajeno Telemachovo mobilno omrežje. V vseh mobilnih paketih VEČ se bo namreč povečala količina prenosa podatkov – v paketu NAJVEČ iz 10 na kar 50 GB, v paketu ŠE VEČ iz 5 na 15 GB ter v paketu VEČ iz 500 na 600 MB. Prenos podatkov pa bo pri Telemachu odslej popolnoma dostopen tudi med potovanji po vsem svetu, kar omogoča storitev UNIFI TRAVEL, od zdaj vključena v vse mobilne pakete VEČ. Uporabnikom prinaša možnost brezplačnega povezovanja na več kot 60 milijonov brezplačnih Wi-Fi točk po svetu z neomejeno uporabo prenosa podatkov in neomejenim številom naprav v sklopu svetovne mreže Ipass. Potovanje po vsem svetu je tako resnično na dosegu roke.

Telemach bo hkrati osvobodil tudi mobilno telefonijo v državah Evropske unije (EU). Uporabnikom paketov ŠE VEČ in NAJVEČ bo namreč od 1. 5. 2017 naprej v vseh državah EU omogočeno neomejeno število klicev in SMS sporočil. S tem pri Telemachu prehitevajo evropsko regulativo, ki prinaša neomejeno koriščenje mobilnih storitev v državah Evropske unije in začne veljati s 15. junijem 2017, ter omogočajo najboljšo uporabniško izkušnjo.

Cene paketov družine VEČ kljub spremembam ostajajo nespremenjene. Uporabniki tako paket ŠE VEČ, ki velja za najbolj prodajan mobilni paket na trgu, prejmejo za 15 evrov mesečne naročnine, naročnikom Telemachovih fiksnih storitev pa je paket na voljo že za 12 evrov na mesec. Podobno velja tudi pri paketu NAJVEČ, za katerega uporabniki Telemachovih fiksnih storitev odštejejo 20 evrov na mesec, ostalim pa je paket na voljo za 25 evrov mesečne naročnine. Mobilni paket VEČ je uporabnikom ob združitvi fiksnih in mobilnih storitev pri Telemachu na voljo za zgolj štiri evre na mesec, v redni ponudbi pa zanj odštejejo šest evrov mesečne naročnine.

Prenos podatkov se je povečal za trikrat

Z modernizacijo mobilnega omrežja in uvedbo omrežja LTE se je podatkovni prenos pri uporabnikih v letu 2016 povečal za 300 odstotkov v primerjavi z letom 2015. Ob tem pri Telemachu ob preseženem prenosu podatkov, ki je vključen v izbranem mobilnem paketu, nadaljnja poraba ni plačljiva, temveč je zmanjšana zgolj hitrost prenosa podatkov. Telemach je kot največji kabelski operater na slovenskem trgu po prevzemu Tušmobila postal celostni telekomunikacijski operater in nemudoma začel z nadgradnjo obstoječega mobilnega omrežja 3G in izgradnjo lastnega omrežja četrte generacije (LTE). Z mobilnim omrežjem 3G Telemach trenutno pokriva 99 odstotkov, z omrežjem LTE pa že več kot 86 odstotkov prebivalstva. Na območjih z nižjo jakostjo signala oziroma območjih brez signala je zagotovljena uporaba storitev Telemach v nacionalnem gostovanju.

Z zagotavljanjem kakovostnega omrežja in nemotenega komuniciranja Telemach ostaja najhitreje rastoči mobilni ponudnik, kateremu v Sloveniji zaupa že več kot 400.000 mobilnih uporabnikov. S 1. majem bodo ti uživali v »podatkovnem šoku«, brezskrbno brskali za najljubšimi vsebinami ter razkrivali globino svetovnega spleta.

Pogosta vprašanja

Paketi

Ali lahko v sklopu izbranega paketa trojček povečam samo internetno hitrost?

Internetna hitrost je omejena glede na izbrani naročniški paket. Za spremembo internetne hitrosti je potrebna sprememba obstoječega naročniškega paketa v enega izmed višjih paketov.

Ne uporabljam stacionarne telefonije. Ali lahko v paketni ponudbi trojček uporabljam mobilno telefonijo namesto stacionarne?

V okviru paketne ponudbe so storitve med seboj neločljivo povezane, pri čemer določene storitve ni mogoče nadomestiti z neko drugo storitvijo.

Ali lahko zakupim dodatno programsko shemo?

Zakup višje programske sheme in dodatni programskih paketov je možen. Mesečna naročnina se zaračuna po veljavnem ceniku. Naročilo lahko oddate na portalu Moj Telemach, brezplačni telefonski številki...

V ponudbi imate različno paketno ponudbo trojčkov. Kakšna je razlika med paketi?

Ponudba digitalnih trojčkov se razlikuje glede na tehnologijo, preko katere lahko na vašem naslovu omogočimo priklop. Naše storitve temeljijo na hibridnem optično-koaksialnem omrežju.Storitve...

Ali lahko spremenim paket v višji ali manjši paket trojček?

Sprememba paketa ni možna le v primeru, da imate sklenjeno naročniško razmerje v okviru akcijske ponudbe v obdobju upravičenosti do popusta pri mesečni naročnini. Pri spremembi paketa lahko stroški...

Koliko znaša posamezen del mesečne naročnine za televizijo, internet in telefonijo v okviru paketov trojček?

Digitalni trojček je paketna ponudba, kjer so storitve neločljivo povezane, zaradi česar razčlembe cene posameznih storitev v sklopu paketa trojček, ni možno opredeliti.

Koliko telefonskih številk lahko uporabljam?

V uporabi imate lahko največ tri telefonske številke. Za uporabo tretje telefonske številke morate priklopiti dodaten modem. Dodatna številka se obračunava po veljavnem ceniku.

Želim skleniti naročniško razmerje za digitalni trojček, vendar stacionarne telefonije ne uporabljam. Ali je priklop telefonskega aparata pogoj za delovanje storitev?

V sklopu paketa trojček, vam zagotovimo priključek za stacionarno telefonijo, uporaba stacionarnega telefonskega aparata pa ni nujna za delovanje storitev.

Net

Kakšen je postopek za spremembo hitrosti internetnega paketa?

Spremembo paketa lahko uredite preko spletnega naročila (Naroči zdaj), spletnega klepeta, elektronske pošte info@telemach.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 88.

Ali lahko dobim dodatni poštni predal?

Že pri prvem priklopu vam je dodeljen poštni predal z naslovom, kot na primer ime.priimek@telemach.net. Podatke zanj vam izroči tehnik, ko vam pride uredit priključek za internet.Vsak naročnik...

Ali modem lahko kupim tudi drugje in kakšen modem potrebujem?

Ne. Vso potrebno opremo zagotovi Telemach.

Kaj je IP?

IP pomeni internet protokol; IP številka je unikatna številka, s katero se vsak računalnik izkazuje v internet mreži. Računalnik jo mora nujno imeti za dostop do interneta. Ob prijavi jo...

Kakšna je hitrost in ali je to sigurno hitrost, ki jo dosežem?

Hitrost je odvisna od paketa, ki ste ga izbrali. Hitrost prenosa podatkov iz interneta je odvisna od veliko dejavnikov. Predvsem pa od pasovne širine, preko katerih so vključene naprave (internet...

Ali je priključek na kabelsko televizijo (KTV) pogoj za kabelski internet?

Da. Iz tehničnih razlogov vam ne moremo nuditi samo internetnega priključka. Internet ponujamo na aktivnem priključku digitalne televizije in preko Telekomovega ADSL in optičnega omrežja v sklopu...

Kje je možen kabelski internet?

Dostop do interneta preko Telemachovega kabelskega omrežja je možen znotraj območja, ki ga pokriva Telemach in sicer v objektih, ki imajo prenovljeno kabelsko napeljavo.

Kdo lahko postane uporabnik kabelskega interneta?

Uporabniki kabelskega interneta lahko postanejo vsi naročniki na Telemachovo televizijo.

Kaj je kabelski internet?

Kabelski internet je storitev, ki vam omogoča, da do interneta dostopate preko kabelske infrastrukture, ki se uporablja zlasti za prenos televizijskih programov.

TV

Kaj je Video klub?

Video klub je storitev videa na zahtevo s filmskimi uspešnicami, najnovejšimi filmi iz kinematografov, serijami in glasbo.Nobenega čakanja na pravo uro. Nobene poti v videoteko. Nobenega klica....

Kaj potrebujem za spremljanje programov v HD resoluciji?

Za spremljanje programov v visoki ločljivosti, potrebujete ustrezen digitalni sprejemnik, kateri omogoča HDMI povezavo z vašim televizijskim sprejemnikom. Če imate v uporabi televizijski sprejemnik...

Kaj so časovne funkcije?

Časovne funkcije so: Premor ( ob gledanju v živo lahko sliko zaustavite ), Na Začetek ( če ste zamudili začetek predvajane vsebine, jo lahko prevrtite na začetek predvajanja ), Zamujeno 72h (...

Ali potrebujemo za gledanje digitalne televizije dodatno zunanjo enoto in ločen daljinski upravljalec?

Ne. V kolikor je vaša televizija novejša, podpira DVB-C in ima režo za Conax modul lahko gledate digitalne programe z enim daljinskim upravljalnikom.

Ali je možna menjava digitalnih sprejemnikov?

Menjava digitalnih sprejemnikov je možna. Menjava digitalnih sprejemnikov se zaračuna v enkratnem znesku in po veljavnem ceniku.

Ali lahko gledam digitalne programe na napravah kot so pametni telefon, tablica in računalnik?

Da. Digitalne programe lahko spremljate preko aplikacije D3 GO na podprtih napravah.

Ali lahko sestavim svojo lastno programsko shemo?

Programski paketi so kreirani glede na povpraševanje naročnikov. Vaše zadovoljstvo nam je zelo pomembno, zato se trudimo ustvariti programsko shemo, katera bi zadovoljila čim več različnih okusov....

Ali se kabelska televizija ukine ob prehodu na digitalno televizijo?

Programe kabelske televizije lahko brezplačno spremljate tudi ob prehodu na izbrani paket digitalne televizije.

Koliko televizorjev imam lahko priklopljenih v sklopu enega naročniškega razmerja?

Televizijske programe lahko spremljate na treh televizijskih sprejemnikih. Za spremljanje digitalnih programov na dodatnih televizijskih sprejemnikih je potreben najem dodatnega digitalnega...

Tel

Ali lahko naredim preusmeritev klicev stacionarnega telefona na mobilno telefonsko številko? Kako se to izvede?

Lahko se naredi. V primeru, da preusmeriš na mobilno telefonsko številko se storitev zaračunava po veljavnem ceniku operaterja, ki ga imaš.

Ali z UNIFON lahko pošiljam sporočila?

Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in...

Kako lahko opravim izhodni klic?

Zaslon lahko uporabite kot obstoječo tipkovnico za klice z mobilnega telefona. Svoje stike lahko kličete na enak način kot pri običajni rabi mobilnega telefona. Na primer: Ko kličete številko v...

Kaj potrebujem za nemoteno delovanje UniFon?

Za delovanje UNIFON morate imeti vključeno:storitev Telemach fiksno digitalno telefonijo,hitro Internetno povezavo Wifi ali mobilno 3G/4G,brezplačno aplikacijo UniFon, ki jo uporabnik namesti iz...

Ali lahko naročimo dodatne minute?

Lahko se naročijo dodatne minute, ki so zaračunane na podlagi dodatnega paketa telefonije.

Ali lahko uporabljam svoje obstoječe stike v mobilnem telefonu?

S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.Stiki so razdeljeni v tri poglede:VSI - vsi dostopni stiki iz imenika na vašem telefonuUNIFON – vsi...

Kaj omogoča UniFon?

Brezplačne klice v omrežju Telemach,Brezplačne klice znotraj skupine UNITED GROUP,Brezplačne klice med uporabniki UniFon,Brezplačno tekstovno komuniciranje med uporabniki UniFon,Deljenje avdio in...

Kdo lahko uporablja UNIFON?

Vsi naročniki Telemach fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestijo na 5 različnih naprav.

POMOČ

STOPITE V STIK Z NAMI

Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.

KLIC

Za vas smo na voljo 24 ur na dan na brezplačni številki 080 22 88.

PRODAJNA MESTA

Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje prodajno mesto.

E-POŠTA

Pošljite nam sporočilo na naslov info@telemach.si