Kaj naj storim v primeru nedelovanja internetne povezave?


1Ponovno zaženite modem in računalnik. Modem ponovno zaženete tako, da ga izklopite iz elektrike in po 10 sekundah znova priklopite. V primeru, da je priklopljen tudi WIFI usmerjevalnik (router), uporabite enak postopek še za usmerjevalnik.
Če internet še vedno ne deluje, nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 88. Pri klicu boste potrebovali naslednje podatke:

Ime in priimek naročnika oziroma podjetja
Naslov
Tip modema/način povezave (optika, kabelski internet)
Tip operacijskega sistema na vašem računalniku (Windows, Linux, MacOS, ...)
Datum in (okvirna) ura, ko se je problem pojavil
Telefonska številka, na kateri ste dosegljivi

Če ste naročnik naše fiksne telefonije, prosimo, uporabite mobilni telefon, ker je v večini primerov treba ponovno zagnati modem in bi se v primeru klica preko naše fiksne telefonije klic prekinil.

Deli :
Vam je odgovor koristil?

Na več kot 500.000 lokacijah v regiji uporabljajte brezplačno brezžično omrežje UNIFI.

Več o storitvi UNIFI