Telemach najhitreje rastoči mobilni ponudnik na slovenskem trgu

Objavljeni podatki Agencije za komunikacijska omrežja in storitve (AKOS) kažejo konstanto rast tržnega deleža aktivnih uporabnikov mobilne telefonije pri Telemachu, ki je z nakupom Tušmobila leto 2015 zaključil s 14,1 odstotnim deležem na trgu. V nasprotju z ostalimi operaterji se je v zadnjem četrtletju lani pri Telemachu povečal tudi delež uporabnikov mobilnega širokopasovnega dostopa in sicer z 11,9 na 13,2 odstotka.

Ljubljana, 1. 4. 2016 – Po podatkih Akosa je v večini slovenskih gospodinjstvih toliko mobilnih telefonov, kot je število članov gospodinjstva. Z menjavo mobilnega operaterja se je soočilo 41 odstotkov vprašanih. Glavni razlog za to je cena (54 %), na drugem mestu pa je pokritost s signalom (29 %). Kot v zadnjem četrtletnem poročilu navaja Akos, je družba Telemach d.o.o. po pridružitvi družbe Tušmobil d.o.o. aprila lani prenovila že zgrajeno mobilno omrežje, dodatno omrežila šibkejše pokrite predele in z nadgradnjo omrežja zagotovila uporabnikom nemoteno komunikacijo. Z omrežjem 3G družba danes pokriva več kot 99 % prebivalstva, do mobilnega omrežja 4G/LTE pa bo do konca leta 2016 lahko dostopalo okrog 85% prebivalcev.

Medtem, ko je pri največjem mobilnem operaterju v Sloveniji več let opaziti nižanje tržnega deleža, Telemach od leta 2012 beleži konstantno večanje tržnega deleža aktivnih uporabnikov mobilne telefonije. S priključitvijo Tušmobila je konec lanskega leta tržni delež znašal dobrih 14 odstotkov. »Uporabnikom želimo omogočiti nemoteno komuniciranje kjerkoli in kadarkoli. Zato smo učinkovito prenovili in nadgradili omrežje, v pakete dodali tudi nacionalno gostovanje, uporabnikom pa ponudili cenovno dostopne pakete z neomejenimi klici veliko interneta in omrežjem UNIFI. Dodano vrednost za uporabnike ob tem predstavlja tudi mobilna televizija D3GO, ki je vključena v naše mobilne pakete VEČ,« je podatke AKOS-a komentiral Marko Šter, direktor Telemacha.

Telemachovi mobilni paketi vključujejo uporabo dodatnih storitev UNIFI in D3GO. Uporaba storitve UNIFI, ki jo Telemach zagotavlja v Sloveniji in regiji, omogoča prihranek pri prenosu podatkov, saj se mobilni telefon samodejno poveže na več kot 250.000 brezžičnih UNIFI točk, ki omogočajo internetne storitve. Storitev D3GO pa omogoča spremljanje televizijskih programov tudi v HD sliki, časovne funkcije Zamujeno 72 ur in spremljanje vsebin na zahtevo na prenosnih napravah, kjerkoli se nahajate.

akos tržni delež mobilnih operaterjev

Povezava do poročila AKOS-a o razvoju trga elektronskih komunikacij za četrto četrtletje leta 2015.

Pogosta vprašanja

Paketi

Ali lahko v sklopu izbranega paketa trojček povečam samo internetno hitrost?

Internetna hitrost je omejena glede na izbrani naročniški paket. Za spremembo internetne hitrosti je potrebna sprememba obstoječega naročniškega paketa v enega izmed višjih paketov.

Ne uporabljam stacionarne telefonije. Ali lahko v paketni ponudbi trojček uporabljam mobilno telefonijo namesto stacionarne?

V okviru paketne ponudbe so storitve med seboj neločljivo povezane, pri čemer določene storitve ni mogoče nadomestiti z neko drugo storitvijo.

Ali lahko zakupim dodatno programsko shemo?

Zakup višje programske sheme in dodatni programskih paketov je možen. Mesečna naročnina se zaračuna po veljavnem ceniku. Naročilo lahko oddate na portalu Moj Telemach, brezplačni telefonski številki...

V ponudbi imate različno paketno ponudbo trojčkov. Kakšna je razlika med paketi?

Ponudba digitalnih trojčkov se razlikuje glede na tehnologijo, preko katere lahko na vašem naslovu omogočimo priklop. Naše storitve temeljijo na hibridnem optično-koaksialnem omrežju.Storitve...

Ali lahko spremenim paket v višji ali manjši paket trojček?

Sprememba paketa ni možna le v primeru, da imate sklenjeno naročniško razmerje v okviru akcijske ponudbe v obdobju upravičenosti do popusta pri mesečni naročnini. Pri spremembi paketa lahko stroški...

Koliko znaša posamezen del mesečne naročnine za televizijo, internet in telefonijo v okviru paketov trojček?

Digitalni trojček je paketna ponudba, kjer so storitve neločljivo povezane, zaradi česar razčlembe cene posameznih storitev v sklopu paketa trojček, ni možno opredeliti.

Koliko telefonskih številk lahko uporabljam?

V uporabi imate lahko največ tri telefonske številke. Za uporabo tretje telefonske številke morate priklopiti dodaten modem. Dodatna številka se obračunava po veljavnem ceniku.

Želim skleniti naročniško razmerje za digitalni trojček, vendar stacionarne telefonije ne uporabljam. Ali je priklop telefonskega aparata pogoj za delovanje storitev?

V sklopu paketa trojček, vam zagotovimo priključek za stacionarno telefonijo, uporaba stacionarnega telefonskega aparata pa ni nujna za delovanje storitev.

Net

Kakšen je postopek za spremembo hitrosti internetnega paketa?

Spremembo paketa lahko uredite preko spletnega naročila (Naroči zdaj), spletnega klepeta, elektronske pošte info@telemach.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 88.

Ali lahko dobim dodatni poštni predal?

Že pri prvem priklopu vam je dodeljen poštni predal z naslovom, kot na primer ime.priimek@telemach.net. Podatke zanj vam izroči tehnik, ko vam pride uredit priključek za internet.Vsak naročnik...

Ali modem lahko kupim tudi drugje in kakšen modem potrebujem?

Ne. Vso potrebno opremo zagotovi Telemach.

Kaj je IP?

IP pomeni internet protokol; IP številka je unikatna številka, s katero se vsak računalnik izkazuje v internet mreži. Računalnik jo mora nujno imeti za dostop do interneta. Ob prijavi jo...

Kakšna je hitrost in ali je to sigurno hitrost, ki jo dosežem?

Hitrost je odvisna od paketa, ki ste ga izbrali. Hitrost prenosa podatkov iz interneta je odvisna od veliko dejavnikov. Predvsem pa od pasovne širine, preko katerih so vključene naprave (internet...

Ali je priključek na kabelsko televizijo (KTV) pogoj za kabelski internet?

Da. Iz tehničnih razlogov vam ne moremo nuditi samo internetnega priključka. Internet ponujamo na aktivnem priključku digitalne televizije in preko Telekomovega ADSL in optičnega omrežja v sklopu...

Kje je možen kabelski internet?

Dostop do interneta preko Telemachovega kabelskega omrežja je možen znotraj območja, ki ga pokriva Telemach in sicer v objektih, ki imajo prenovljeno kabelsko napeljavo.

Kdo lahko postane uporabnik kabelskega interneta?

Uporabniki kabelskega interneta lahko postanejo vsi naročniki na Telemachovo televizijo.

Kaj je kabelski internet?

Kabelski internet je storitev, ki vam omogoča, da do interneta dostopate preko kabelske infrastrukture, ki se uporablja zlasti za prenos televizijskih programov.

TV

Kaj je Video klub?

Video klub je storitev videa na zahtevo s filmskimi uspešnicami, najnovejšimi filmi iz kinematografov, serijami in glasbo.Nobenega čakanja na pravo uro. Nobene poti v videoteko. Nobenega klica....

Kaj potrebujem za spremljanje programov v HD resoluciji?

Za spremljanje programov v visoki ločljivosti, potrebujete ustrezen digitalni sprejemnik, kateri omogoča HDMI povezavo z vašim televizijskim sprejemnikom. Če imate v uporabi televizijski sprejemnik...

Kaj so časovne funkcije?

Časovne funkcije so: Premor ( ob gledanju v živo lahko sliko zaustavite ), Na Začetek ( če ste zamudili začetek predvajane vsebine, jo lahko prevrtite na začetek predvajanja ), Zamujeno 72h (...

Ali potrebujemo za gledanje digitalne televizije dodatno zunanjo enoto in ločen daljinski upravljalec?

Ne. V kolikor je vaša televizija novejša, podpira DVB-C in ima režo za Conax modul lahko gledate digitalne programe z enim daljinskim upravljalnikom.

Ali je možna menjava digitalnih sprejemnikov?

Menjava digitalnih sprejemnikov je možna. Menjava digitalnih sprejemnikov se zaračuna v enkratnem znesku in po veljavnem ceniku.

Ali lahko gledam digitalne programe na napravah kot so pametni telefon, tablica in računalnik?

Da. Digitalne programe lahko spremljate preko aplikacije D3 GO na podprtih napravah.

Ali lahko sestavim svojo lastno programsko shemo?

Programski paketi so kreirani glede na povpraševanje naročnikov. Vaše zadovoljstvo nam je zelo pomembno, zato se trudimo ustvariti programsko shemo, katera bi zadovoljila čim več različnih okusov....

Ali se kabelska televizija ukine ob prehodu na digitalno televizijo?

Programe kabelske televizije lahko brezplačno spremljate tudi ob prehodu na izbrani paket digitalne televizije.

Koliko televizorjev imam lahko priklopljenih v sklopu enega naročniškega razmerja?

Televizijske programe lahko spremljate na treh televizijskih sprejemnikih. Za spremljanje digitalnih programov na dodatnih televizijskih sprejemnikih je potreben najem dodatnega digitalnega...

Tel

Ali lahko naredim preusmeritev klicev stacionarnega telefona na mobilno telefonsko številko? Kako se to izvede?

Lahko se naredi. V primeru, da preusmeriš na mobilno telefonsko številko se storitev zaračunava po veljavnem ceniku operaterja, ki ga imaš.

Ali z UNIFON lahko pošiljam sporočila?

Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in...

Kako lahko opravim izhodni klic?

Zaslon lahko uporabite kot obstoječo tipkovnico za klice z mobilnega telefona. Svoje stike lahko kličete na enak način kot pri običajni rabi mobilnega telefona. Na primer: Ko kličete številko v...

Kaj potrebujem za nemoteno delovanje UniFon?

Za delovanje UNIFON morate imeti vključeno:storitev Telemach fiksno digitalno telefonijo,hitro Internetno povezavo Wifi ali mobilno 3G/4G,brezplačno aplikacijo UniFon, ki jo uporabnik namesti iz...

Ali lahko naročimo dodatne minute?

Lahko se naročijo dodatne minute, ki so zaračunane na podlagi dodatnega paketa telefonije.

Ali lahko uporabljam svoje obstoječe stike v mobilnem telefonu?

S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.Stiki so razdeljeni v tri poglede:VSI - vsi dostopni stiki iz imenika na vašem telefonuUNIFON – vsi...

Kaj omogoča UniFon?

Brezplačne klice v omrežju Telemach,Brezplačne klice znotraj skupine UNITED GROUP,Brezplačne klice med uporabniki UniFon,Brezplačno tekstovno komuniciranje med uporabniki UniFon,Deljenje avdio in...

Kdo lahko uporablja UNIFON?

Vsi naročniki Telemach fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestijo na 5 različnih naprav.

POMOČ

STOPITE V STIK Z NAMI

Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.

KLIC

Za vas smo na voljo 24 ur na dan na brezplačni številki 080 22 88.

PRODAJNA MESTA

Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje prodajno mesto.

E-POŠTA

Pošljite nam sporočilo na naslov info@telemach.si